Η γλώσσα προγραμματισμού Kotlin και το Android είναι ο καλύτερος συνδυασμός για τη δημιουργία εφαρμογών για κινητά. Το Android είναι το κύριο λειτουργικό σύστημα για εκατοντάδες μοντέλα κινητών και tablet. Υπάρχουν πάνω από 2.500.000 εφαρμογές στο Google Play Store και αυξάνονται με εκπληκτικό ρυθμό! Κάθε μέρα περίπου 1.000.000 συσκευές Android ενεργοποιούνται σε όλο τον κόσμο, κάτι που μας δείχνει το πόσο μεγάλο μερίδιο της αγοράς κατέχει το Android σήμερα. Όλο και περισσότεροι εργοδότες και μεγάλοι οργανισμοί αναζητούν ανθρώπους με γνώσεις και δεξιότητες στην κατασκευή εφαρμογών για κινητά. Με την παρακολούθηση αυτού του προγράμματος θα αποκτήσετε τις απαραίτητες γνώσεις για να διεκδικήσετε μία από αυτές τις θέσεις, οι οποίες δημιουργούνται σε καθημερινή βάση. Το σημαντικότερο είναι ότι δεν απαιτείται προηγούμενη εμπειρία. Η δομή του προγράμματος είναι διαμορφωμένη έτσι ώστε να διδαχθείτε και να κατανοήσετε όλες τις πτυχές της δημιουργίας μιας ολοκληρωμένης εφαρμογής με χρήση του Android Studio και της γλώσσας προγραμματισμού Kotlin, ξεκινώντας από μηδενική βάση. Επίσης, το πρόγραμμα αυτό συνίσταται και για αρχάριους προγραμματιστές ή προγραμματιστές που ενδιαφέρονται να αλλάξουν αντικείμενο και να μεταβούν στον προγραμματισμό εφαρμογών για κινητά τηλέφωνα με την Kotlin.
Το πρόγραμμα είναι τετράμηνης διάρκειας και διδάσκεται αποκλειστικά με τη μέθοδο της ασύγχρονης τηλεκατάρτισης.
Με την ολοκλήρωση του προγράμματος, ο/η επιμορφούμενος/η θα είναι σε θέση να:
- Δημιουργεί προγράμματα με χρήση της γλώσσας προγραμματισμού Kotlin.
- Δημιουργεί εφαρμογές στο περιβάλλον του IntelliJ IDEA.
- Δημιουργεί ολοκληρωμένες εφαρμογές για κινητά τηλέφωνα με το Android Studio.
-
Ενότητα 1
Εγκαταστάσεις εφαρμογών και εισαγωγή στην Kotlin
-
Ενότητα 2
Αριθμητικές πράξεις και δομές ελέγχου στην Kotlin
-
Ενότητα 3
Αντικειμενοστραφής προγραμματισμός στην Kotlin
-
Ενότητα 4
Πίνακες, δομές δεδομένων και είσοδος/έξοδος στην Kotlin
-
Ενότητα 5
Το περιβάλλον εργασίας και η δημιουργία διεπαφής χρήστη στο Android Studio
-
Ενότητα 6
Δραστηριότητες, λίστες και αποθήκευση δεδομένων στο Android Studio
-
Ενότητα 7
Σύνδεση εφαρμογής με διαδικτυακές πηγές